Niet alleen e-mail, maar ook SMS!
Net als e-mails kan je in mailpartners ook perfect SMS-campagnes versturen naar al je klanten. Ook al wordt SMS vaak gebruikt in combinatie met e-mail naar VIP-klanten, toch wordt dit vaker ingezet door verschillende bedrijven. SMS marketing bevindt zich met andere woorden sterk op het persoonlijke niveau van de ontvanger van uw boodschappen. Voor direct marketing strategieën is dit de ideale gelegenheid om verder te bouwen aan een relatie met uw klanten.
SMS marketing biedt verschillende voordelen:
Shortcodes naar alle Belgische nummers
Campagnes naar Belgische nummers worden verstuurd via een verkort nummer (3455 of 8850). Het verkorte nummer wordt ook wel een shortcode genoemd, en stelt de ontvanger in staat te antwoorden op de inkomende SMS.
Daar wij hiervoor samenwerken met alle Belgische operatoren garanderen wij u dat uw SMS-berichten snel en betrouwbaar afgeleverd worden. Ontvanger kunnen zich net als bij e-mail ook op elk moment uitschrijven door het woord 'STOP' te sms'en naar het overeenkomstige nummer.
Notificatie
De meeste sms-berichten zijn vaak notificaties die eenzijdig worden ingezet. Je stuurt dan een bericht naar één of meerdere klanten, puur om te informeren.
Interactie met keyword
Uw volgers, klanten of fans kunnen met u of uw merk interageren via een SMS die een uniek of gedeeld keyword bevat. Contacteer ons indien u interesse heeft in één van deze formules.
Betaal per afgeleverde SMS
Sms-berichten die niet toekomen, zullen ook niet van de credits afgehouden worden.
Bij sms heeft u dus geen enkel verlies van credits!